صفحه نمایش های مینی ال ای دی درسال ۲۰۲۲ به مک بوک ایر می آیند
نوشته شده توسط : mehdi changiz

بر اساس اظهارات مینگ چی کو تحلیل گر معتبر پیش بینی می شود که صفحه های نمایش مینی ال ای دی در سال ۲۰۲۲ در مک بوک ایر ها برای اولین بار به کار بروند. این تحلیلگر در یادداشتی که در روز جمعه به سهامداران اپل نوشت اظهار نمود که نسل بعدی مک بوک های اپل از صفحه های نمایش ۱۳.۳ اینچی مینی ال ای دی برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر آیپد ایرها دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی رتینا با تکنولوژی استاندارد ال ای دی بک لایتینگ می باشند. اپل برای اولین بار صفحه‌های نمایش مینی ال ای دی را در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خود در آوریل امسال به کار برد. این صفحه های نمایش متشکل از ۱۰۰۰۰ ال ای دی های بسیار کوچک می باشد که در ۲۵۹۶ بخش روشنایی مختلف گروه بندی شده اند. نتیجه این تکنولوژی یک صفحه نمایش ال سی دی می باشد که دارای کانتراست بسیار بالاتری نسبت به صفحه‌های نمایش اولد می باشد.

شایعات زیادی وجود دارد که اپل صفحه های نمایش مینی ال ای دی را به احتمال زیاد برای مک بوک پرو های امسال به کار خواهد برد. در حالی که این غول صنعت تکنولوژی هنوز محدودیت‌هایی را برای به کار بردن این صفحه نمایش در آیپد پرو های ۱۲.۹ اینچی سر می‌گذارد. اما تحلیل گر کو پیش‌بینی می‌کند که هر دو مدل مک‌بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی از این تکنولوژی صفحه نمایش برخوردار خواهند بود.

همینطور شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد احتمال دارد اپل از صفحه‌های نمایش مینی ال ای دی در آیپد مینی های آینده نیز استفاده کند. این تحلیل گر در یادداشت امروز خود آشکار ساخت که شرکت سان رکس به جمع تامین کننده های صفحه نمایش اپل امسال می‌پیوند.  رتبه تواند برای مک بوک ایر ها قطعات مورد نیاز را تامین کند. این تحلیلگر اعتقاد دارد که اپل در سال ۲۰۲۲ مک بوک ایر های نسل بعدی خود را به صفحه‌های نمایش مینی ال ای دی مجهز خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: