نوشته شده توسط : mehdi changiz

کوین بیس Coinbase از حالا به بعد دارای قابلیت حمایت از سرویس اپل پی می باشد و این بدان معنی است که کاربران می توانند از طریق دبیت کارت هایی که به سیستم اپل متصل شده است نیز  خرید های خود را انجام دهند.

شرکت کوین بیس از ماه جون ۲۰۲۱ شروع به سازگار نمودن سیستم خود با اپل پی نموده است. پیش از این طریق کاربران می‌توانند از طریق دبیت کارت در اپل پی اقدام به خرید ارز های دیجیتال یا کریپتو نمایند. کوین بیس کارت های کوین بیس را در جون ۲۰۲۱ با سیستم اپل پی سازگار نمود.

این شرکت در وبلاگ خود می نویسد که اگر شما از پیش دارای ویزا کارت و مستر کارت می باشید که با اپل ولت خود متصل شده است در هنگامی که شما می خواهید ارزهای دیجیتال را یک وسیله ios یا مرورگر سافاری خرید کنید سرویس اپل پی به صورت خودکار به عنوان گزینه پرداخت ظاهر می شود.  در این نوشته آمده است که این مراحل را تا آنجا که ممکن است برای کاربران به گونه‌ای ساده تر و سریعتر  ساخته شده که به راحتی بتوانند به پول خود دسترسی پیدا کند.

شرکت کوین بیس اولین منبع تبادل ارزهای کریپتو می باشد که می‌تواند به صورت ریل تایم یا همزمان تبادل را انجام دهد. این بدان معنی است که کاربران موجود در ایالات متحده از طریق اتصال حساب بانکی خود با پلتفرم می تواند در آن واحد یا ارز دیجیتال خود را نقد نمایند.

برای این منظور کاربران می توانند حداکثر تا میزان ۱۰۰ هزار دلار عمل انتقال را با امنیت کامل و به سرعت تبادل نمایند. شرکت کوین بیس می‌گوید که تا اواخر پاییز امسال امکان خرید ارزهای کریپتو از طریق گوگل پی نیز امکان پذیر خواهد شد که از این لحاظ کاربران اندروید نیز قادر خواهند بود از طریق این سیستم به طور مستقیم به تبادل ارز های دیجیتال و خریدهای خود از طریق این اقدام نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi changiz

در حالی که قبل از این خرید مجی کیبورد به صورت جداگانه از آیمک ۲۴ اینچی جدید امکان‌پذیر نبود اما از امروز به بعد کاربران می‌توانند مجیک کیبورد جدید با تاچ آیدی را به طور جداگانه خریداری کنند که در کنار آن محصولات دیگری مانندومجیک ترک پد و مجیک موس نیز برای خرید جداگانه قابل دسترس می باشند.

تاچ آیدی برای سالهاست که در مدل‌های مک‌بوک‌پرو استفاده می‌شود، اما این ویژگی امنیتی بیومتریک در کامپیوترهای مک رومیزی برای اولین بار همراه با ظهور مک ۲۴ اینچی اضافه شد. اپل مجیک کیبورد و تاچ آیدی را به همراه  آیمک ۲۴ اینچی برای فروش در دسترس عموم قرار داد، اما در حال حاضر هر دوی این مدل ها برای خرید به صورت جداگانه در دسترس می باشند.

مجی کیبورد با تاچ‌ایدی در حال حاضر ۱۴۹ قیمت دلار دارد در حالی که مجیک کیبورد با تاچ آیدی و نمریک پد ۱۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و در کنار آن مجیک ترک پد نیز با قیمت تخفیف خورده ۱۲۹ دلار برای عموم در دسترس می باشد و در نهایت مجیک موس در حال حاضر با قیمت ۷۹ دلار به فروش می‌رسد.

لازم به ذکر است که تمامی این لوازم جانبی از لحاظ طراحی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که حس و ظاهر یکسانی را مخاطب ایجاد می‌کند. البته لازم به ذکر است که تنها رنگ نقره‌ای این وسایل جانبی به صورت جداگانه قابل فروش می باشد. اگر این وسایل را به همراه کامپیوترهای مک خرید کنید رنگ کاملاً هماهنگ با آن به همراه محصول ارسال می شود.

ویژگی تاچ‌ایدی بر روی کیبورد تنها با کامپیوترهای مک اپل سیلیکون کار می‌کند. اما مک های مجهز به چیپ اینتل امکان سازگاری با این ویژگی را ندارند. اپل قصد دارد که در یک حرکت دوساله کلیه کامپیوترهای مک خود را به چیپ های اپل سیلیکون مجهز کند و به نظر می‌رسد کلیه لوازم جانبی را که ارائه می دهد تنها قابلیت سازگاری با چیزهای جدید را خواهند داشت.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi changiz

اپل روز سه شنبه طراحی جدیدی را برای فروشگاه آنلاین اپل استور خود با الهام از طراحی های انجام شده در محیط ios ارائه نمود. از جمله ویژگی های جدید اضافه شده می‌توان به بخش های جدید برای گزینش کانفیگ های مختلف برای هر محصول و بخش های اطلاعاتی جدید را نام برد.

یکی از مهمترین تغییرات اضافه شده مهم در این تغییر ایجاد بخش جدید فروشگاه می باشد که در کنار بخش محصولات مک، آیپد، آیفون، تی وی، موزیک، دسته های موجود در سایت Apple.com قرار گرفته است.

وب سایت قبلی اپل دارای یک بخش فروشگاهی بود که مشتریان را به طور مستقیم به فروشگاه آنلاین اپل استور هدایت می کرد. اما این مکانیزم با دکمه خرید در هر دسته جایگزین شد. در حال حاضر در بالای صفحه وب سایت فروشگاه های اپل گزینه ” فروشگاه، بهترین شیوه برای خرید محصولاتی که شما به آنها عشق می ورزید”  اضافه شده است. این لینک جدید در قسمت بالای صفحه وجود دارد که در کنار آنها بخشی برای تماس با فروشگاه ها و نمایندگی های اپل در نزدیکی محل زندگی کاربر وجود دارد.

در حال حاضر در بخش زیرین کلمه welcome ردیفی وجود دارد که لاینهای محصولات اصلی اپل را معرفی می‌کند. به عنوان مثال با کلیک کردن بر روی گزینه مک شما به صفحه می روید که در آن ردیف ترتیب بندی شده از بخش های ویژه ای که به صورت افقی قابل اسکرول کردن اضافه شده است و هر بخش ویژه دارای گزینه های برای کاربران می توانند با بر حسب علایق خود مشخصات فنی و کانفیگ مورد علاقه محصول را انتخاب کنند.

ردیف دیگر این بخش ویژه راهنماهایی برای نحوه خرید و لوازم جانبی و گزینه‌های مربوط به تخفیف‌ها و بخش‌های پشتیبانی قرار گرفته است. در بخش صفحه اصلی بخشی برای آخرین محصولات اضافه شده در نظر گرفته شده است و در کنار آن بخش هایی مانند فروش ویژه نیز اضافه شده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi changiz

در آستانه رونمایی محصولات جدید اپل کمیته فنی اقتصادی اروپا EEC جزئیات ۲ مدل‌ جدید مک و همینطور اپل واچ سری ۷ را به لیست خود اضافه نمود.  بر اساس قوانین اقتصادی اروپا کلیه محصولات الکترونیک می بایست قبل از آنکه فروخته شوند در در لیست قانونی EEC ثبت نام شده باشند. بنابراین وجود هر مدل جدید در این لیست می تواند نشانگر احتمال رونمایی  محصول باشد.

البته این بدان معنی نیست که محصول حتماً رونمایی خواهد شد و همین نمیتواند به معنای رونمایی نزدیک محصول باشد. اما معمولا هر زمان که محصولات اپل به محصول جدید در لیست EEC اضافه شده اند چند هفته پس از آن محصول معرفی شده است. اما این مرکز داده هیچ‌ گونه خصوصیات فنی دقیقی را در خود ندارد و فقط در آن به ذکر شماره مدل محصولات اضافه شده اشاره می شود و همین طور شرح مختصر محصول در ارتباط با آن ذکر می شود.

بر اساس آخرین بروزرسانی این لیست ۱۹ محصول جدید اپل در این مرکز داده اضافه شده است، اما ۱۷ عدد از این مدلها قبلاً معرفی شده و از آنجا که دارای سیستم عامل جدیدتری شده اند به این لیست اضافه شده اند اما ۲ محصول از رده کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ های اپل در این لیست وجود دارد که به ترتیب با شماره‌های A2442 و A2485 لیست شده اند.

بر اساس اطلاعات موجود در این لیست هر دوی این مدل ها از سیستم‌عامل macOS 12 به بهره خواهند برد. همینطور در  این لیست ۶ شماره مدل مربوط به سری اپل واچ ۷ است اضافه شده است. داده های مربوط به مدل های اپل واچ همینطور تایید می کند که این مدل‌ها دارای سیستم عامل watchOS 8 می باشند.

در این مورد باید گفت حدود ۲۶ شماره مدل مربوط به محصولات پوشیدنی اضافه شده اند اما همانطور که قبلاً ذکر شد بیشتر این مدل ها از قبلاً توسط اپل رونمایی شده و فقط در حال حاضر به خاطر بروزرسانی نرم افزار جدیدی که در روی آنها نصب شده است به این لیست اضافه شده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi changiz

بر اساس گزارشات اپل در حال نظرسنجی از کاربران آیپد در مورد آیپد مینی ۴ میباشد و یکی از  آن سوال ها این است که آیا صفحه نمایش آن به اندازه کافی بزرگ است.  عقیده بر این است که اپل در پاییز امسال آیپد مینی ۶ را به بازار عرضه خواهد کرد. بنا به شایعات تغییرات عمده ای در زمینه طراحی و اعمال اندازه صفحه نمایشی بزرگتر انجام خواهد گرفت.

در یک نظر سنجی که اخیرا در حال انجام می باشد اپل به دنبال رسیدن به پاسخ این سوال می باشد که در محصولات آینده برای تبلت هایی که دارای اندازه های بسیار کوچک می باشند چه اندازه صفحه نمایشی مناسب خواهد بود. این نظرسنجی  اپل توسط منبع خبری IT Home کشف شد که در آن سوالاتی در مورد آیپد مینی ۴ از کاربران چینی سوال شده بود.

از آنجایی که آیپد مینی ۵ از لحاظ برخی خصوصیات عمومی و همینطور اندازه صفحه نمایش مشابه با آیپد مینی ۴ می باشد این نظرسنجی بیشتر در ارتباط با مدل‌های نسل قبلی و مشخصات آن مطرح شده است. یکی از سوالات در نظرسنجی این می باشد که آیا اندازه نمایشگر آیپد مینی ۴  مناسب می باشد. در میان پاسخ ها میتوان گزینه هایی مانند بسیار کوچک،  کمی کوچک و یا کمی بزرگ و بزرگ را مشاهده نمود.

علاوه بر این در این نظرسنجی سوالات دیگری در ارتباط با نحوه استفاده از این وسیله پرسیده شده است. به عنوان مثال از کاربران در ارتباط با اینکه چه اپلیکیشن هایی را بیشتر در حالت افقی و کدامیک را در حالت عمودی استفاده می کنند.

از طرف دیگر جزئیاتی در ارتباط با لوازم جانبی استفاده شده در آیپد مینی ها ها مطرح شده است که شامل این است که آیا کاربران وسایل جانبی نظیر کیبورد، ایرفون، اسپیکر، کاور و عیره برای آیپد مینی خود استفاده می‌کنند.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi changiz

در حالی که آیپد مدت زیادی است که به عنوان محبوب ترین تبلت جهان مطرح می باشد، داده های حاصل از یک مرکز تحقیقاتی جزییات جدیدی در ارتباط با جایگاه اپل را نشان می دهد.  تخمین هایی که شرکت تحقیقاتی IDC ارائه دهده است نشان می‌دهد که اپل بیش از ۱۲ میلیون آیپد در کوارتر دوم ۲۰۲۱ ارسال نموده است که در مقام مقایسه شرکت IDC تخمین می زند که سامسونگ و آمازون بر روی هم تنها ۱۲.۳ میلیون تبلت را در این کوارتر ارسال کرده اند. این نشان می دهد که اپل تبلت های بیشتری از نسبت به مجموع تبلت های فروخته شده سامسونگ و آمازون ارسال نموده است.

لازم به ذکر است که اپل مدتی است که دیگر اطلاعات مربوط به فروش آیپد های خود را و نتایج مربوط به فروش محصولات خود را به صورت عمومی اعلام نمی کند و همین امر باعث می‌شود که این شرکت های تحقیقاتی مانند IDC به صورت تخمینی از فروش این وسایل بر اساس تحلیل محصولات ارسال شده مشتریان ارائه دهند.

برای همین است که سایر شرکتهای تحقیقاتی مانند Strategy Analytics و Canalys نیز کدام اعداد متفاوتی را برای تعداد های ارسال شده در کوارتر دوم اعلام نموده اند. اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که اپل نسبت به رقبای خود یعنی سامسونگ و آمازون فاصله زیادی در بازار تبلت دارد.

فروش آیپد از آن رو که همچنان مردم در شرایط پندمی مجبور به آموزش و کار از راه دور و  ارتباط با سایرین هستند  همچنان روند صعودی خود را خواهد داشت. بر اساس گفته مدیر عامل اپل تیم کوک آیپد در کوارتر جون بهترین فروش تقریباً ده سال اخیر داشته است.  در این مورد بر اساس گزارش ها این شرکت درآمد حاصل از فروش آیپد ها در حدود ۷.۴ میلیارد دلار در این کوارتر اعلام نمود که نسبت به سال قبل که ۶.۶ میلیارد دلار بود افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi changiz

سیستم‌عامل ios ۱۵ تغییرات متنوعی را بر روی قابلیت Find My ایجاد کرده است. از مهم‌ترین آنها می‌توان به خصوصیاتی نظیر موقعیت یابی لایو یا زنده و توانایی برای ردیابی یک آیفون وقتی که محتویات آن پاک شده  و یا خاموش می باشد اشاره نمود.

موقعیت یابی زنده

با استفاده از این ویژگی شما می توانید برای ردیابی دوست و یا اعضای خانواده خود با استفاده از اپلیکیشن Find My موقعیت لحظه به لحظه آن ها را به صورت کاملاً پیوسته مشاهده کنید.

موقعیت یابی آیفون و وسیله هایی که خاموش هستند

در سیستم عامل ios ۱۵ این قابلیت وجود دارد که بتوان وسیله هایی را که حتی خاموش هستند بتوان مورد ردیابی قرارداد. چرا که ممکن است وسیله مورد نظر به وسیله سارق خاموش شده باش.د در این حالت کاربر می تواند آن را موقعیت یابی کند.

برای استفاده از این قابلیت قابلیت شبکه ‌Find My‌ network باید فعال شده باشد. برای اطمینان حاصل کردن از فعال بودن آن  باید به بخش پروفایل خود بروید و بر روی گزینه ‌ Find My فشار دهید و مطمئن شوید گزینه Find My‌ network فعال است.

ردیابی وسیله هایی که محتویات آنها پاک شده است

اگر کسی آیفون شما را سرقت کند و محتویات آن را پاک کند همچنان در ios ۱۵ می توانید در اپلیکیشن Find My آن وسیله را ردیابی کند. این ویژگی در بخش Activation Lock قرار گرفته است و افراد نمی توانند بدون در دست داشتن اپل آیدی یا پسورد به آن دسترسی پیدا کنند.

هشدارهای جدایی

قابلیت  هشدار های جدایی Separation Alerts در اپلیکیشن Find My  این امکان را می‌دهد که اگر  آیپد خود را در محلی جا بگذارید وقتی از کنار آن ها ایا نزدیکی آنها می گذرید این ویژگی به شما نوتیفیکیشن شی گمشده را در وسیله آیفون شما می فرستد. این قابلیت همچنین با ایرتگ و سایر وسایل لوازم جانبی شخص ثالث از طریق شبکه ‌Find My‌ network هماهنگ شود. بنابراین اگر شما کیف و یا مک بوک خود را که قبلاً در یک کافه جا گذاشته‌اید در حال هنگامی که آیفون خود را در دست دارید از آن جا خارج می شوید آیفون به شما  اطلاع می دهد که وسیله خود را در کافه جا گذاشته‌اید.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi changiz

یک گزارش تحلیلگرانه ادعا می‌کند که اپل از بدنه و یا فریم‌های از جنس آلیاژ تیتانیوم برای مدل‌های پرویی سری آیفون ۱۴ استفاده خواهد کرد. جی پی مورگان در یادداشتی به سهام داران اپل می‌نویسد که اپل قصد دارد که برای اولین بار از آلیاژ تیتانیوم در آیفون های خود استفاده کند.

اپل قبل از این نیز از تیتانیوم در بعضی از مدل های اپل واچ استفاده کرده است. همینطور در اپل کارت های فیزیکی و زمانی در پاور بوک های اپل این آلیاژ هم به کار رفته است. سختی تیتانیوم تنها در حالتی حاصل می‌شود که به صورت آلیاژ تیتانیوم با سایر فلزها به کار رود. تیتانیوم همچنین به راحتی اثر انگشت را بخود جذب می کند و از لحاظ ظاهری نیز غیر جذاب میتواند باشد. بنابراین اپل به احتمال زیاد از آن به عنوان یک آلیاژ استفاده خواهد کرد و احتمالاً در زمان ساخت بسیاری از این مسایل را در نظر خواهد گرفت.

جی پی مورگان هم‌چنین ادعا می‌کند که قسمت داخلی آیفون ۱۴ نسبت به آیفون ۱۳ تغییرات بیشتری را خواهد پذیرفت. او پیشنهاد می کند که اپل در سال بعد با معرفی آیفون ۱۴ که از لحاظ خصوصیات و طراحی بسیار متفاوت خواهد بود و می‌تواند تقاضای بسیار بالاتری را حتی بیشتر از آیفون ۱۲ ایجاد کند.

این گزارش شایعات قبلی را حمایت می‌کند که به وسیله تحلیلگر معتبر مینگ چیکو منتشر شده بود و عقیده داشت که در سال بعد مدل آیفون ۱۴ مینی تولید نخواهد شد و به جای آن دو مدل با اندازه های صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و دو مدل با اندازه صفحه نمایش ۶.۷ ایجاد خواهد شد.

جی پی مورگان پیش بینی های نسبتاً دقیقی در ارتباط با موقعیت مالی و گزارش‌های درآمدی اپل تاکنون ارائه داده و از آنجایی که با تامین کننده های اپل در ارتباط نزدیک می باشد ممکن است پیش‌بینی‌هایش نیز درست از آب دربیاید. بنابراین باید دید که با گذشت زمان کدام یک از این پیش‌بینی‌ها با واقعیت نزدیک تر خواهد بود.

منبع

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi changiz

شرکت کورنینگ که تامین کننده اپل برای می باشد و برای ساخت شیشه های حفاظتی بسیار مقاوم شهرت دارد امروز اعلام نمود که موفق به ساخت پوشش شیشه های ضد خش جدیدی برای لنز های دوربین در موبایل ها شده است.

این پوشش شیشه گوریلا گلاس DX و کورنینگ گوریلا گلاس DX پلاس نام گذاری شده اند. بر اساس ادعای این شرکت این پوشش ها از قابلیت ضد خش و دوام بالا برخوردار هستند و در عین حال دارای عملکرد اپتیکال بسیار پیشرفته برای عبور کامل نور می باشند.

شرکت کورنینگ می‌گوید که گوریلا گلاس دی ایکس پلاس که برای پوشش لنزهای دوربین ساخته شده است می‌تواند تا ۹۸ درصد نور را عبور دهد. در این مورد هر چقدر که قابلیت عبور دهی پوشش های محافظتی بیشتر باشد کیفیت عکس ها و فیلم های گرفته شده واقعی تر خواهد بود و اثر شبحی یا گوستینگ کاهش می یابد.

در تست آزمایشگاهی گوریلا گلاس دی ایکس پلاس از لحاظ قابلیت ضد خش نسبت به شیشه با استاندارد کورنینگ گوریلا گلاس ‏AR مقاومت بیشتری را نشان می دهد. همینطور نسبت به پوشش های گوریلا گلاس استاندارد قابلیت محافظتی بهتری دارد. بر اساس آزمایشات انجام شده در تست خراشیدگی ها این پوشش می تواند تا ۴ کیلوگرم نیرو را تحمل کند و بر اساس ادعای این شرکت این پوشش می تواند با سختی یاقوت در مقابل خراشیدگی مقاومت کند.

اپل از پوشش گوریلا گلس برای محافظت صفحه آیفون ها استفاده می کند اما دوربین آیفون ها از کریستال یاقوت برای محافظت استفاده می کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا ایکس گوریلا گلس دی ایکس جای خود را برای استفاده در دوربین های آیفون باز کند. اما بر اساس گفته‌های شرکت کورنینگ این اولین مشتری که قرار است از پوشش محافظتی گوریلا گلاس دی کس پلاس برای لنز دوربین هایش استفاده کند  شرکت سامسونگ می باشد.

احتمال می رود که اپل همچنان از سافایر یاقوت برای دوربین آیفون های خود استفاده کند. اما اگر پوشش محافظتی گوریلا گلاس دی ایکس پلاس بتواند همان درجه حفاظتی را با قیمت پایین فراهم بیاورد ممکن است در آینده به سمت استفاده از این متریال برود.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi changiz

بر اساس گزارشات اپل در حال توسعه و ساخت صفحه نمایش پیشرفته می باشد که ممکن است بخواهد آن را جایگزین صفحه نمایش Pro Display XDR کند و در آن چیپ های ساخت خود را استفاده نموده است. این گزارش جدید ادعا می‌کند که صفحه‌نمایش‌های  Pro Display XDR اولین ورود اپل به صحنه ابزار صفحه نمایش های حرفه ای می باشد.

گفته می شود که این صفحه نمایش جدید در دست توسعه قرار دارد و دارای کد ساخت J327 می باشد. این گزارش که در روز جمعه بعد از ظهر در منبع خبری ۹to5 Mac منتشر شد جزئیات تازه‌ای را در این مورد آشکار ساخت. بر این اساس این گزارش ادعا می‌کند که صفحه نمایش های اخیر در مراحل اولیه ساخت خود می‌باشند و از چیپ بیونیک A13 استفاده می می‌کنند و بکارگیری نورال انجین قابلیت‌های درک ماشینی این وسیله را افزایش خواهد داد.

هنوز مشخص نیست که برای سرعت بخشیدن به قابلیت‌های درک ماشینی است چه تکنولوژی استفاده خواهد شد. از لحاظ تئوریک استفاده از باس های تاندربولت می‌تواند به عنوان نوعی شتاب دهنده گرافیکی استفاده شود یعنی همان کاری که eGPU برای اینتل انجام می‌دهد.  البته این اولین گزارشی نیست که در ارتباط با این صفحه نمایش های جدید از اپل منتشر می‌شود.  ماه ژانویه نیز در کنار شایعات مربوط به مک پرو های جدید هم چنین خبرهایی در مورد این که اپل در حال کار بر روی مانیتور های اکسترنال با قیمت پایین‌تر هم به عنوان توسعه بخشیدن به لاین های رومیزی خود منتشر شد.

صفحه نمایش کنونی Pro Display XDR دارای اندازه ۳۲ اینچ می باشد که از رزولوشن ۶۰۱۵ در ۲۲۸۴ برخوردار است. برای جلوگیری از بازتابش نور از بخش این نمایشگر ها دارای یک پوشش ضد انعکاس ای می باشند. برای این صفحه های نمایش گزینه های مات نیز که به نام نانوتکس نامیده می‌شود ساخته شده است که می‌تواند از بازتابش نور به چشم های کاربر جلوگیری کند.  اندازه کناره‌های صفحه نمایش در این صفحه نمایش ها  ۹ میلیمتر ضخامت دارد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()