شرکت اپل در جریان رویداد 25 شهریور خود از اپل واچ سری 6 به صورت رسمی رونمایی کرد.

اپل واچ سری 6 از لحاظ طراحی تفاوت زیادی نسبت به نسل‌های پیشین یعنی اپل واچ سری 4 و 5 ندارد، با این حال اپل تغییراتی ویژه در این سری جدید از ساعت‌ها هوشمند خود ارائه داده است.

اپل واچ سری 6 مجهز به سیستم تشخیص اکسیژن است که می‌تواند از آن طریق سطح اکسیژن خون کاربر را بر اساس شرایط مختلف اندازه گیری کرده و از آن طریق نتایج مشخص و نوتیفیکیشن‌های خاصی را نشان می‌دهد.

این ساعت هوشمند مجهز پردازنده S5 بوده از نسل‌های جدید تراشه‌های فشرده اپل برای ساعت‌های هوشمند به‌حساب میایند. اپل واچ سری 6 در رنگ‌های متنوع، بندهای خاص و قابلیت‌های ویژه طراحی شده و به‌زودی آماده عرضه در بازار جهانی می‌شود.

یکی از مهم‌ترین موارد معرفی شده در اپل واچ سری 6 شامل واچ فیس ها می‌شود، در حقیقت واچ فیس قدرتمندترین و شخصی‌ترین جنبه اپل واچ است. تلاش اپل برای طراحی واچ فیس ها با اولویت قرار دادن نمایش زمان آغاز شده و با استفاده از قابلیت‌ها و فناوری‌های تعبیه شده در اپل واچ، این فیس های جدید را ساخته شده‌اند.

واچ فیس GTM می‌تواند به صورت هم‌زمان، ساعت مناطق مختلف را به صورت یکجا نشان دهد و مکان کاربر را نیز نشان دهد. واچ فیس Cont-up سپری شدن زمان را ردیابی می‌کند و لحظه‌ها را نشانه گذاری می‌کند. با ایده برداری از ساعت‌های کلاسیک، فیس کرنوگراف مقیاس‌های مختلفی از زمان و از جمله آن دورسنج را نشان می‌دهد و بتواند سرعت را بر اساس زمان صرفه شده و مسافت اندازه گیری کند.

اپل واچ سری 6 در دو رنگ جدید آبی و قرمز در کنار بندهای تک حلقه‌ای جدید طراحی و آماده عرضه شده است