اپل ۲۵۰۰ آیپد و کامپیوتر مک را به مراکز پرورش خلاقیت Boys & Girls در آمریکا اهدا می کند
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

اپل به عنوان بخشی از مقاصد خیریه و حمایت از سازمان های آموزشی خود به مراکز پرورش خلاقیت Boys & Girls در آتلانتیک سیتی و نیوجرسی هزاران آیپد و کامپیوتر مک را به دانش آموزان این مراکز اهدا می نماید.

اپل در مجموع ۲۵۰۰ دستگاه آیپد و کامپیوتر مک را به کلوپ های آموزشی واقع در شهرهای آلاباما، آریزونا، کالیفرنیا جورجیا، آیداهو، ایلی نویز، لوئیزیانا، ماساچوست، میشیگان، مینه سوتا، نیویورک، اوهایو، اورگون، پنسیلوانیا، تنسی، تگزاس، واشنگتن، ویسکانسین و آتلانتیک سیتی را اهدا خواهد کرد.

اپل می‌گوید هدف از این حمایت یاری رساندن به کودکان و نوجوانان در جهت کشف پتانسیل و کارایی های کامل وسیله های جدید اپل می باشد و همین طور تقویت آشنایی آنها در زمینه کد نویسی و برنامه نویسی محصولات اپل همراه با پرورش خلاقیت آن ها می باشد.

به عنوان مثال در یکی از این مراکز واقع در آتلانتیک سیتی ایالت نیوجرسی وسیله های اهدا شده در زمینه علوم تکنولوژی مهندسی هنر و ریاضیات به کار گرفته خواهند شد. رهبر این برنامه استفانی کوچ که سمت مدیریت  کلوپ آتلانتیک سیتی را نیز بر عهده دارد می گوید آتلانتیک سیتی مدت طولانی است که در جذب دانش آموزان بیشتر و علاقه مندی آنها به محیط کار متمرکز شده است.

او ادامه می‌دهد با تمرکز بیشتر بر برنامه Steam که یک لابراتوار ریاضیات می باشد، ما کودکان را با روش های جدید فکر کردن، بیان خلاقیت و مهارت های حل مشکلات مجهز می کنیم که می‌تواند در آینده به آنها کمک کند. قصد داریم که آنها را در صعود به سمت آینده بهتر با وسایل آموزشی پیشرفته یاری برسانیم.

استفانی کوچ، خانم میا ویلیامز که پیش از این سال ها در تیم اپل به عنوان یکی از رهبران این برنامه کار کرده است را بر پایه سوابق و تجریه او در مدیریت برنامه های بعد از مدرسه در کلوپ های سراسری Boys & Girls استخدام نموده است که به طور اخص از محصولات اپل برای آموزش دانش آموزان استفاده می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1629740242