آیپد پروهای پیشرفته ۲۰۲۱ ممکن است از حمایت ۵ جی mmWave برخوردار باشند
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

بر اساس منبع خبری دیجی تایمز مدل های آیپد پرو نسل بعدی که قرار است سال بعد رونمایی شوند مجهز به ۵ جی mmWave می باشند. چندین شایعه ادعا می‌کنند که اپل قصد دارد آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی پیشرفته با صفحه نمایش مینی ال ای دی mini-LED را در سال بعد رونمایی کند. همین طور احتمال می رود که یک مدل آیپد پرو ۱۱ اینچی با صفحه نمایش مینی ال ای دی نیز به همراه آن معرفی شود. اما هنوز جزئیات بیشتری در این مورد وجود ندارد.

بر اساس گزارش امروز موفقیت اپل در توسعه و ساخت مودم mmWave AiP برای آیفون های سال آینده، احتمال این پیش بینی را افزایش می دهد که این کمپانی آیپد پرو های نسل بعدی خود را نیز مجهز به این تکنولوژی نماید. با وجود اینکه در این گزارش به مدل خاصی اشاره نشده است، اما شواهد متعددی حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد مدل های گرانقیمت تری از آیپد پرو را به بازار عرضه نماید که مجهز به تکنولوژی ۵ جی می باشند.

MmWave که به معنی امواج میلیمتری می‌باشد به دسته ای از فرکانس های ۵ جی اطلاق می شود که سرعتی فوق‌العاده سریع را در مسافتی کوتاه طی می کند و به همین دلیل برای استفاده اینترنت در محیط های شهری بسیار مطلوب به نظر می رسد.

اما نوع دیگر تکنولوژی اینترنت ۵ جی که sub-6GHz 5G نام دارد علی رغم سرعت کمتر نسبت به mmWave می‌تواند مسیر بیشتری را طی کند که می تواند برای استفاده در مناطق حومه و دور از شهر بسیار مفید باشد. مدل های آیفون ۱۲ موجود در ایالات متحده به طور ویژه از تکنولوژی mmWave  استفاده می‌کنند اما در سال آینده انتظار می رود مدل های نسل جدید آیفون در تنوع های بیشتری از لحاظ تکنولوژی های ۵ جی ارائه شوند.

 بر اساس منبع خبری دیجی تایمز اپل تلاش زیادی نموده است که بتواند مودم و آنتن های mmWave را به وسیله خود تولید نماید و از این طریق بتواند نیاز خود را به سایر کمپانی های سازنده مودم کاهش دهد.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: