این ۲۵ ترکیب رنگی است که شما می توانید برای خرید ایرپاد مکس با تغییر بالشتک های هدفون انتخاب کنید
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

هدفون های جدید ایرپاد مکس دارای بالشتک های گوشی قابل جدا شدن می باشند که آهنربایی بوده و می توانند به رنگ های مختلف انتخاب شده و به انتخاب مشتری ترکیب های رنگی مختلفی را در هنگام خرید بسازند. این بالشتک های قابل تعویض با قیمت ۶۹ دلار در فروشگاه آنلاین اپل در صورت موجود بودن قابل خریداری می باشد و در هنگام خرید این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند در ۲۵ حالت مختلف رنگ، طراحی ایرپاد نهایی مکس را با انتخاب خود انجام داده و سپس ترکیب نهایی را در هنگام خرید انتخاب کند.

طراح گرافیک مکرومرز رایان باریو با انجام آزمایشی توانست ۲۵ ترکیب مختلف را برای طراحی سفارشی هدفون ایرپاد مکس بسازد. اگر چه تمام ترکیب ها چندان با هم از لحاظ رنگ جور در نمی آیند اما برخی از ترکیب های به وجود آمده مانند ایرپاد مکس خاکستری فضایی با بالشتک های قرمز و یا آبی آسمانی و همچنین ایرپاد مکس با بالشتک های نقره ای بسیار جذاب و زیبا به نظر می رسند.

ایرپاد مکس از همین امروز آماده سفارش می باشد و زمان ارسال محموله ها و رسیدن به دست مشتریان احتمالاً به اوایل ۲۰۲۱ موکول خواهد شد. اما بالشتک های گوشی قابل تعویض در حال حاضر در صفحه آنلاین فروشگاه اپل موجود نیستند و همچنین تاریخی برای در دسترس بودن آنها هنوز وجود ندارد.

طراحی سفارشی هدفون‌های ایرپاد مکس مربوط به بخش های جدا شدنی قابل تعویض می باشد که شامل هد بند بالشتک دار، قاب استیل و بالشتک های گوشی هدفون می باشند. اپل می‌گوید که هد بند بالشتک دار برای کاهش فشار وزن هدفون بر روی سر کاربر و همین طور تقسیم متعادل وزن آن طراحی شده است. 

ایرپاد مکس مانند اپل واچ دارای بخش تاج دیجیتالی برای تنظیم ولوم صدا و تغییر قطعات موسیقی و هم چنین جواب دادن و یا پایان دادن به تماس تلفنی و فعال کردن سیری می باشد. بر اساس بیانیه اپل ایرپاد مکس از ۱۵ دسامبر به تدریج به مشتریان ارسال خواهد شد اما پیش بینی می شود که اولین محموله ها در ژانویه ۲۰۲۱ بدست بیشتر مشتریان برسد.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1629740242