آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با صفحه نمایش مینی ال ای دی در سه ماهه اول ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

بر اساس گزارش ها و شایعات جدید دیجی تایمز،  آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با صفحه نمایش مینی ال ای دی در سه ماهه اول ۲۰۲۱ آماده رونمایی و عرضه به بازار خواهد شد.

این گزارش ادعا می‌کند که اپل در حال گسترش چرخه تولید قطعات تامین کننده خود برای صفحه های نمایش و پنل های تاچ می باشد. در این رابطه شرکت BOE برای تامین پنل های اولد OLED برای آیفون و آیپد پروهای آینده از اپل تاییدیه نهایی را دریافت نموده است.

الان چند ماهی است که شایعات گسترده‌ای برای آماده شدن نهایی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با صفحه نمایش مینی ال ای دی منتشر شده است. بر اساس این گزارشات این آیپد پرو جدید دارای صفحه نمایش های با کیفیت وضوح بالاتری نسبت به مدل های قبلی است و بهبود رسانی های متعددی را به همراه خود دارد که از آن جمله می‌توان به سیاه تر بودن رنگ مشکی،  روشن تر بودن رنگ های روشن، رنگ های غنی تر، و کنتراست بهتر را نام برد.

در تکنولوژی مینی ال ای دی با توجه به اینکه از هزاران ال ای دی منفرد برای نور بخشیدن به صفحه نمایش استفاده می شود مزایای مشابهی با صفحه نمایش های اولد را OLED به همراه دارد.  گزارش‌های قبلی حاصل از تحلیل گر شناخته شده مینگ چی کو نشان می‌دهد که آیپد پرو مینی ال ای دی در نیمه اول ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد، اما امروز بر اساس گزارش دیجی تایز مشخص شده است که آیپد جدید اپل شاید زودتر از زمان مورد پیش‌بینی آماده رونمایی شود.

صرف نظر از تولید آیپد های نسل بعد، گزارش‌های دیگری نیز وجود دارند که ادعا می کنند اپل در حال تصمیم‌گیری برای جانشین کردن صفحه نمایش های خود به سمت تکنولوژی صفحه نمایش اولد می باشد.

در عین حال شایعه دیگری وجود دارد که ادعا می کند آیپد پرو با صفحه نمایش اولد در نیمه دوم ۲۰۲۱ آماده رونمایی خواهد شد. اما برخی از گزارش هایی که اخیراً منتشر شده است مشخص می‌سازند که تولید این نوع آیپد پرو با صفحه نمایش گر اولد خوشبینانه‌ترین حالت قبل از ۲۰۲۲ امکان پذیر نیست.





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1629740242