بند های سیلیکونی ایرتگز در آستانه مراسم ۲۰ آوریل منتشر شد
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

در آستانه مراسم ویژه اپل سازندگان لوازم‌جانبی ترد پارتی در حال مارکتینگ کالای خود برای محصولات آینده اپل می باشند که از آن جمله می‌توان به بندهای سیلیکونی وسیله ردیابی اپل به نام ایرتگز اشاره کرد. نشت دهنده ای به نام آنکه پن در سایت ویبو روز دوشنبه تصاویر یک سری از بندهای سیلیکونی را منتشر نمود که نظر می‌رسد برای وسیله های ردیابی ایرتگز که شبیه یک سکه منفرد می باشند طراحی شده است.

در مورد این لوازم جانبی اطلاعات زیادی اشاره نشده است. اگرچه این تصویر به طور کامل می تواند گویای این باشد که این بند های سیلیکونی به صورت یک قطعه ای ساخته شده و  یک طرف انتهایی آن جایی برای قرار دادن ایرتگز تعبیه شده است. همین طور در انتهای دیگر این بندهای سیلیکونی حفره‌هایی وجود دارد که برای اتصال لوازم جانبی به اشیاء و لوازم کاربران مانند یک کیف تعبیه شده است.

مکرومرز به طور جداگانه تصاویری را منتشر نمود که مربوط به گروه دیگری از سازندگان لوازم جانبی می باشد که برای ایرتگز طراحی بند تقریباً یکسان اما با رنگ های متفاوتی را نسبت به تصویر اول نشان می دهد. سازندگان لوازم جانبی تلاش می‌کنند که قبل از رونمایی محصولی که شایعه و احتمال معرفی آن می‌رود با ارائه لوازم جانبی مربوط به آن در صحنه رقابت مارکتینگ از سایر رقبا پیشی بگیرند.

بعضی دیگر نیز در سایت‌هایی مانند ایبی سعی می‌کنند که محصولات خود را قبل از خود محصول با قیمت بالایی به فروش برسانند. شایعه برای رونمای ایرتگز از سال قبل شروع شد. این وسیله انتظار است که با استفاده از تکنولوژی امواج رادیویی Ultra Wideband و سایر پروتکل های ارتباطی بتوانند با اپلیکیشن Find My محصولات اپل ارتباط برقرار کرده و قابلیت های مختلفی را برای ردیابی اشیا و سایر ویژگی های جدیدی که می تواند مربوط به واقعیت دستکاری شده باشد را انجام دهد.

اپل انتظار می رود که ایرتگز را در مراسم ویژه خود در روز سه شنبه در کنار مدل های آیپد جدید معرفی کند. و بنا به شایعات و گزارشات جدید حداقل برخی مدل‌های آن ها مجهز به تکنولوژی های صفحه نمایش مدرن مانند مینی ال ای دی خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1629740242