مجیک کیبورد جدید برای آیمک با تاچ آیدی برای فروش جداگانه در دسترس قرار گرفت
نوشته شده توسط : mehdi changiz

در حالی که قبل از این خرید مجی کیبورد به صورت جداگانه از آیمک ۲۴ اینچی جدید امکان‌پذیر نبود اما از امروز به بعد کاربران می‌توانند مجیک کیبورد جدید با تاچ آیدی را به طور جداگانه خریداری کنند که در کنار آن محصولات دیگری مانندومجیک ترک پد و مجیک موس نیز برای خرید جداگانه قابل دسترس می باشند.

تاچ آیدی برای سالهاست که در مدل‌های مک‌بوک‌پرو استفاده می‌شود، اما این ویژگی امنیتی بیومتریک در کامپیوترهای مک رومیزی برای اولین بار همراه با ظهور مک ۲۴ اینچی اضافه شد. اپل مجیک کیبورد و تاچ آیدی را به همراه  آیمک ۲۴ اینچی برای فروش در دسترس عموم قرار داد، اما در حال حاضر هر دوی این مدل ها برای خرید به صورت جداگانه در دسترس می باشند.

مجی کیبورد با تاچ‌ایدی در حال حاضر ۱۴۹ قیمت دلار دارد در حالی که مجیک کیبورد با تاچ آیدی و نمریک پد ۱۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و در کنار آن مجیک ترک پد نیز با قیمت تخفیف خورده ۱۲۹ دلار برای عموم در دسترس می باشد و در نهایت مجیک موس در حال حاضر با قیمت ۷۹ دلار به فروش می‌رسد.

لازم به ذکر است که تمامی این لوازم جانبی از لحاظ طراحی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که حس و ظاهر یکسانی را مخاطب ایجاد می‌کند. البته لازم به ذکر است که تنها رنگ نقره‌ای این وسایل جانبی به صورت جداگانه قابل فروش می باشد. اگر این وسایل را به همراه کامپیوترهای مک خرید کنید رنگ کاملاً هماهنگ با آن به همراه محصول ارسال می شود.

ویژگی تاچ‌ایدی بر روی کیبورد تنها با کامپیوترهای مک اپل سیلیکون کار می‌کند. اما مک های مجهز به چیپ اینتل امکان سازگاری با این ویژگی را ندارند. اپل قصد دارد که در یک حرکت دوساله کلیه کامپیوترهای مک خود را به چیپ های اپل سیلیکون مجهز کند و به نظر می‌رسد کلیه لوازم جانبی را که ارائه می دهد تنها قابلیت سازگاری با چیزهای جدید را خواهند داشت.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: