مشخصات احتمالی باتری مک بوک های ایر آینده
نوشته شده توسط : mehdi changiz

بر اساس تاییدیه ای که اخیرا برای کسب لیسانس باتری های مک بوک ایر در چین و دانمارک به تصویب رسید، انتظار می رود زمان رونمایی مک بوک ایرهای نسل جدید چندان دور از انتظار نباشد. بر اساس این اسناد تایید شده باتری ها 49 واتی بوده و از ظرفیت 4380 برخوردار می باشند.

اما محصول همچنان باید مراحل تست نهایی را توسط اپل بگذراد تا مشخصات دقیق آن کاملا مشخص شود. این باتری ها انتظار می رود مربوط به مک بوک ایر های آینده باشند،  زیرا که مک بوک ایرهای کنونی نیز از باتری 49 واتی برخوردار هستند.

اگر چه اپل معمولا از باتری های مدل A2389 استفاده می کند اما در چند مدل اخری از نسل مک بوک ایر ها اپل از مدل متفاوتی تحت عنوان A1965 استفاده کرده است. اما آنچه مسلم است هنوز تاریخ دقیق رونمایی مک بوک ایر های نسل جدید مشخص نیست  و این گونه  اسناد و مدارک معمولا به وقت زیادی نیاز دارند که به طور عملی و محصول نهایی وارد چرخه تولید شوند.

چندین شایعه نشان می دهند که مک بوک ایر های نسل جدید اولین کامپیوتر هایی خواهند بود که از پردازش گر های اپل سیلیکون استفاده خواهند کرد و این اتفاق می تواند تا پایان امسال به وقوع بپیوندد. مینگ چی کو عقیده دارد مک بوک ایر های جدید با چیپ های اپل سیلیکون در چهار ماه آخر امسال یا چهار ماه اول سال بعد رونمایی شوند.

این در حالی است که اپل خود تایید کرده است که اولین کامپیوتر های اپل سیلیکون تا پایان سال 2020 بیرون خواهند آمد. اما جزییات بیشتری را مشخص نکرده است که کدام مدل ها اول از همه  چیپ های اپل سیلیکون را دریافت خواهد کرد. اپل در سال 2020 مک بوک ایرها را با پردازشگر های نسل 9 اینتل بروز رسانی کرد. اما ابن سئوال همواره باقی است که آیا کامپیوتر های مک بوک  امسال نیز بروز رسانی جدیدی را از لحاظ سخت افزاری دریافت خواهند نمود.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: